Podaci o stanovništvu

Internetsku trgovinu smo dizajnirali tako da možeš što jednostavnije pronaći i naručiti željene proizvode. Funkcije e-trgovine prilagodili smo zahtjevima koji se uobičajeno pojavljuju i pri osobnoj kupovini, te se trudimo pružiti što više informacija o odabranim proizvodima. Ako ipak imaš bilo kakva pitanja na koja nisi našao odgovor, molimo te, kontaktiraj našu korisničku podršku na jednom od sljedećih kontakata:

  • • e-mail: support@regiotoys.com

U internetskoj trgovini se možeš slobodno kretati i pregledavati proizvode i bez unosa narudžbe. U tom slučaju nije potrebno unositi nikakve osobne podatke.

Na gornjoj traci web stranice nalaze se glavne kategorije koje pomažu pri odabiru proizvoda. Nakon klika na potkategorije prikazuje se detaljan popis proizvoda, a nakon odabira konkretnog proizvoda dobit ćeš detaljne informacije o igrački.

Navedene cijene su uvijek u eurima (EUR) i predstavljaju cijenu s PDV-om. Cijene navedene u internetskoj trgovini mogu se razlikovati od cijena u našim fizičkim trgovinama.

Vjerujemo da ćeš korištenje naše internetske trgovine smatrati jednostavnim, preglednim i udobnim.

Za kupnju u našoj internetskoj trgovini nije potrebna registracija, ali njenim izvršavanjem dobivate nekoliko prednosti.
Registrirani kupci mogu lakše pratiti svoje narudžbe, spremati proizvode u popis omiljenih, kao i pregledavati povijest svojih prethodnih narudžbi.

Registracija je moguća nakon unosa imena, e-mail adrese i telefonskog broja.

  1. Odabir proizvoda
    Proizvode možete tražiti prema kategorijama, kao što su spol, dob, tema, proizvođač ili cijena - pomoću gornjeg izbornika. U gornjem desnom kutu nalazi se polje za pretraživanje u koje možete unijeti naziv proizvoda ili ključnu riječ.
  2. Dodavanje u košaricu
    Kod odabranog proizvoda kliknite na gumb „U košaricu“. Gumb će postati ljubičast i prikazat će se mogućnost postavljanja količine. Sadržaj košarice možete provjeriti, urediti ili izbrisati u bilo kojem trenutku do slanja narudžbe.
  3. Slanje narudžbe
    Nakon završetka odabira kliknite na gumb „Košarica“ u gornjem desnom kutu, a zatim na gumb „Naručiti“, koji vas preusmjerava na stranicu za dovršetak narudžbe.
    • U prvom koraku prikazat će se popis naručenih proizvoda s poljem za napomenu. Ovdje možete navesti svoje zahtjeve (npr. boju igračke). Količinu proizvoda možete urediti ili ih ukloniti. Pomoću zelenog gumba „Dalje“ ili ljubičastog „Natrag“ možete se kretati između koraka narudžbe.
    • U drugom koraku birate način dostave. Za osobno preuzimanje dovoljno je navesti ime, e-mail i telefonski broj. Za dostavu putem usluge GLS potrebno je unijeti i adresu dostave i ime primatelja.
    • U trećem koraku navodite podatke za naplatu - ime i adresu na koju će biti izdana faktura. Ovdje birate način plaćanja i možete dodati napomenu uz narudžbu ili uz dostavu.
  4. Sažetak narudžbe
    Nakon popunjavanja svih podataka, prikazat će se stranica „Sažetak narudžbe“, gdje možete provjeriti naručene proizvode, osobne podatke, adresu dostave i naplate, te ih po potrebi urediti.
  5. Slanje narudžbe
    Ako su svi podaci točni, kliknite na gumb „Pošalji narudžbu“. Ne zaboravite označiti polje „Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima poslovanja“ kako bi vaša narudžba mogla biti obrađena.
  6. Potvrda narudžbe
    Nakon slanja narudžbe dobit ćete potvrdni e-mail sa svim detaljima narudžbe. Ako e-mail ne vidite u pristigloj pošti, provjerite mapu za spam - možda je tamo greškom dospio. U tom slučaju, molimo vas da dodate našu adresu među pouzdane pošiljatelje.

U internetskoj trgovini možete odabrati između sljedećih načina plaćanja:

  1. Plaćanje platnom karticom - brzo i sigurno online plaćanje.
  2. Plaćanje putem Google Pay - jednostavno i udobno plaćanje putem Google računa.
  3. Plaćanje putem Apple Pay - brzo i sigurno plaćanje putem Apple uređaja.
  4. Plaćanje bankovnom doznakom unaprijed - nakon slanja narudžbe kupac dobiva elektroničku fakturu s podacima potrebnim za uplatu. Molimo Vas da u napomenu za plaćanje navedete svoje ime i identifikator narudžbe. Ovaj način plaćanja dostupan je samo za poslovne ili institucionalne kupce.
  5. Plaćanje pouzećem (plaćanje kuriru pri dostavi) - robu možete platiti gotovinom ili platnom karticom izravno kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
  6. Plaćanje pouzećem kuriru - Možete platiti izravno kuriru, u gotovini ili bankovnom karticom, prilikom dostave.

Tijekom narudžbe možete birati između dva načina dostave:

  1. Dostava kurirskom službom GLS Hungary Kft. izravno na adresu. Prilikom dostave na adresu, molimo Vas da navedete adresu na kojoj ste dostupni tijekom dana, na primjer radnu adresu, zajedno s imenom primatelja i telefonskim brojem, jer naši kuriri dostavljaju od 8:00 do 17:00 sati.

    U polje „Napomena“ možete unijeti sve informacije koje mogu olakšati dostavu - na primjer:
    „Pošiljku može preuzeti susjed XY“,
    „Adresa dostave je moje radno mjesto, 4. kat, soba 520“,
    ili „Paket može preuzeti recepcionerka, ostavio/la sam kod nje novac“.
    Ako kurir nikoga ne zatekne na adresi, ostavit će obavijest, a na navedenom telefonskom broju se možete informirati o pošiljci kod dispečerskog centra.
    Kurir će sljedeći dan automatski izvršiti ponovni pokušaj dostave.

    Cijena dostave na području Slovačke:

    Za narudžbe u vrijednosti od 0 do 49 EUR, koje ne sadrže preveliku robu, dostava kurirskom službom GLS. 3,99 EUR
    Za narudžbe iznad 49 EUR, koje ne sadrže preveliku robu: BESPLATNO
    U slučaju prevelike robe (ako težina paketa prelazi 40 kg ili ako opseg paketa prelazi 300 cm (2x visina + 2x širina + 1x duljina) 20 EUR

    Prevelika roba: Težina paketa robe prelazi 40 kg ili opseg paketa prelazi 300 cm (2x visina + 2x širina + 1x duljina). Informacija o tome je li roba prevelika uvijek je navedena na stranici proizvoda.

  2. Packeta dostava na dostavno mjesto:
    Svoj paket možeš udobno preuzeti na jednom od dostavnih mjesta Packete, koje sam odabereš - u vrijeme koje ti odgovara, i na mjestu koje ti je pri ruci.

    Naknada za dostavu na dostavno mjesto Packeta:

    Za narudžbe u vrijednosti od 0 do 49 EUR 2,99 EUR
    Za narudžbe iznad 49 EUR: BESPLATNO

Kupnju je moguće otkazati unutar 14 kalendarskih dana od dana kupnje (osim za robu na koju se primjenjuju ograničenja prava na odustajanje od ugovora). Rok od 14 dana počinje teći od dana preuzimanja robe, a u slučaju više stavki ili dijelova robe, od dana preuzimanja posljednje stavke.

Ako želite otkazati kupnju, molimo pošaljite ispunjenu izjavu o odustajanju od ugovora na e-mail adresu support@regiotoys.com, ili na adresu:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.
Izjavu možete preuzeti ovdje

Nakon odustajanja od ugovora potrebno je robu vratiti ili predati najkasnije u roku od 14 dana na adresu:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4., Sklad (Skladište).
Troškove povrata robe uvijek snosi kupac.

Nije moguće odustati od kupnje u ovim slučajevima:

  • u slučaju ugovora o pružanju usluge nakon potpunog izvršenja usluge, ako je započeto s izričitim pristankom potrošača, koji je istovremeno bio informiran da nakon potpunog izvršenja usluge gubi pravo na odustajanje,
  • kod robe ili usluge čija cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu koje prodavatelj ne može kontrolirati,
  • kod robe izrađene prema specifikacijama potrošača ili jasno prilagođene za potrošača,
  • kod robe koja podliježe brzom smanjenju kvalitete ili kvarenju,
  • kod zapečaćene robe koja nije prikladna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijene, a čija je ambalaža nakon dostave otvorena,
  • kod robe koja se nakon isporuke neodvojivo pomiješa s drugom robom,
  • u slučaju ugovora, kada je prodavatelj posjetio potrošača na njegov izričiti zahtjev radi izvršenja hitnih popravaka ili održavanja,
  • kod zapečaćene audio ili video snimke, kao i računalnog softvera, ako je ambalaža otvorena nakon dostave,
  • kod novina, časopisa ili periodike, osim ugovora o pretplati,
  • kod digitalnog sadržaja koji nije dostavljen na materijalnom nosaču, ako je pružanje započeto s izričitim pristankom potrošača, koji je istovremeno izjavio da je informiran o gubitku prava na odustajanje nakon početka pružanja.

Moram li se registrirati da bih mogao/la naručiti?

Ne, narudžbu je moguće kreirati i bez registracije.

Zašto se isplati registrirati?

Nakon jednokratnog unosa podataka, proces naručivanja će biti jednostavniji. Dovoljno je unijeti e-mail adresu i lozinku, a osim toga možeš koristiti listu želja i pregledavati svoje prethodne narudžbe.

Što znače pojedini statusi online narudžbe?

Ako tvoja narudžba ima status „u obradi” (spracováva sa), to znači da smo je primili, ali još nije poslana. Ako je označena kao „obrađena, zaključena” (vybavená, uzavretá), to znači da je pripremljena i predana na dostavu.

Koliko brzo stiže moja narudžba?

Ako odabereš dostavu kurirskom službom, pošiljka obično stiže sljedeći radni dan nakon obrade narudžbe. U slučaju osobnog preuzimanja, ako odabrana trgovina ima robu na zalihi, možeš je preuzeti već na dan narudžbe. Uvijek se trudimo osigurati najbržu moguću dostavu.

Zašto nisam dobio/la potvrdni e-mail o narudžbi?

Moguće je da je tvoj sustav e-pošte automatski premjestio poruku u spam. Molimo provjeri mapu Spam/Junk i dodaj našu adresu među pouzdane pošiljatelje.

Mogu li platiti platnom karticom?

Da, u e-trgovini možeš platiti online platnom karticom, a u slučaju osobnog preuzimanja plaćanje karticom je moguće u svim našim prodavaonicama.

Kako mogu odabrati boju proizvoda?

Kod proizvoda u košarici možeš u polje Napomena (Poznámka) napisati svoj zahtjev (npr. „plava boja”).

Kako ću znati kada paket stiže?

O slanju pošiljke obavijestit ćemo te e-mailom. Narudžbu možeš pratiti i prema gore navedenim uputama.

Kada mogu očekivati kurira?

Kurirska služba GLS dostavlja radnim danima od 07:00 do 17:00 sati.

Što se događa ako me kurir ne zatekne kod kuće?

Kurir će pokušati dostaviti pošiljku dva puta. Ako te ne zatekne, pokušat će te kontaktirati telefonom ili će ostaviti pisanu obavijest.

Kamo trebam vratiti paket ako imam problem s njim?

Paket dostavljen kurirskom službom treba poslati na sljedeću adresu: REGIO JÁTÉK logistické centrum 2045 Törökbálint, Torbágy utca 4. (REGIO JÁTÉK logistički centar)

Želim fakturu s PDV-om - moram li to navesti u narudžbi?

Nije potrebno - svim kupcima automatski izdajemo fakture s PDV-om.